Wij nemen de klachtafhandeling graag van je over!
Het aantal klachten tegen accountants neemt toe. Klanten zijn mondiger en de drempels naar klachtinstituten zijn lager. Wie met een klachtprocedure bij de Accountantskamer of NBA te maken heeft gehad, weet dat dit grote impact heeft. Het is daarom belangrijk dat klachten snel, deskundig en oplossingsgericht worden opgepakt. Zo wordt een gang naar de (tucht)rechter voorkomen.
Wat betekent dit? In jouw opdrachtdocumenten, leveringsvoorwaarden en op jouw website vermeld je ons als externe klachtafhandelaar. Richting klagers is zo een objectieve en deskundige klachtafhandeling gewaarborgd. Wij zorgen dat de klacht snel wordt opgepakt en afgehandeld.
Je communiceert (via website en klantcommunicatie) dat Auxilium jouw externe klachtafhandelaar is. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Je ontvangt na aanmelding ook kosteloos voorbeeldteksten en klachtdocumenten. Pas als wij voor een klacht geraadpleegd of ingeschakeld worden, brengen wij ons gebruikelijke adviestarief in rekening. Uiteraard alles in overleg met jou.
Meer informatie? Neem contact op via: klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl
Speelt golf en geniet van voetbalwedstrijden (FC Utrecht).
Stuur een e-mail